Умови гарантії на оправи і сонцезахисні окуляри надається протягом 6 місяців з моменту покупки за умови правильної експлуатації виробу.
Гарантія на окуляри не надається в разі пошкоджень, які виникли в результаті:
На м'які контактні лінзи, аксесуари до них і засоби по догляду (розчини і зволожуючі краплі) гарантія не надається.
При виявленні виробничого браку виріб буде відправлено на експертизу. У разі підтвердження браку, буде пропоновано обмін товару, або повернення грошових коштів. МКЛ (лінзи) повинні бути повернуті в контейнері з розчином і з блістером, в якому вона перебувала на момент покупки. У цьому випадку повернення здійснюється протягом 14 днів з дня покупки товару.
Претензії, що стосуються можливого браку і повернення лінзи, приймаються від покупців, у яких є рецепт на покупку цих контактних лінз. Крім цього покупець не є «новачком» і раніше вже користувався цим типом кл. Це правило поширюється і на кольорові лінзи.
Товар НЕ підлягає поверненню
Лінзи для контактної корекції зору і засоби по догляду за лінзами є медичними засобами, тому, після відкривання ємності для їх зберігання вони не підлягають обміну та поверненню (згідно з постановою Кабінету міністрів України від 19.03.1994 про реалізацію окремих положень Закону України "Про захист прав споживачів " і Наказу МОЗ України №360 від 19 липня 2005 року (пункт 16).
Поверненя лінз для окулярів не проводиться, якщо лінзи були виточені під замовлену оправу. Заміна та повернення оправи не проводиться якщо в неї були встановлені лінзи і вона має сколи, подряпини та інші пошкодження. Заміна та повернення товару не передбачається, якщо Ви помилково замовили товар не з тими оптичними характеристиками, або з експериментальною метою.
Відповідальність за правильний підбір характеристик і параметрів контактних лінз і окулярів повністю покладається на вашого лікаря-офтальмолога.
Всі претензії стосовно цілісності та комплектації замовлення не приймаються, якщо огляд не виконано безпосередньо при отриманні товару.